Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru / reklamacje

Zgodnie z obowiązującym prawem, kupujący ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt należy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać je na nasz adres email lilly_shop@wp.pl  lub wysłać oświadczenie wraz ze zwracanym produktem.

Mimo, że dołączenie paragonu nie jest obowiązkowe, znacznie ułatwia to dokonanie zwrotu. Jeśli formularz zwrotu był przesłany drogą elektroniczną - proszę dołączyć do odesłanego towaru karteczkę z numerem zamówienia.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.

Nie przyjmuję zwrotów po jakiejkolwiek ingerencji w stan przedmiotu ( np. szycie, przerabienie, pranie, prasowanie, uszkodzenie towaru, zahaczenie, nabyte zapachy, zabrudzenie towaru podczas mierzenia np. pudrem  itp ) lub po upływie czasu na przesłanie oświadczenia. 
 

Nie przyjmujemy zwrotów bielizny.

W przypadku zwrotów czapek DEAR DEER : czapki proszę odsyłać z oryginalną metką, towar nie może mieć śladów używania ani być przesiąknięty zapachem głowy czy różnymi kosmetykami do włosów. 

Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Zwracany jest koszt towaru + koszt wysyłki, jaką kupujący poniósł, aby otrzymać dany towar. Kupujący odsyła towar na swój koszt.

 

Jeśli towar ma jakąś wadę, kupujący może złożyć reklamację. 

W tym celu proszę poinformować sprzedawcę ( emailem lilly_shop@wp.pl lub pisemnie na adres firmy ) , opisać dany problem/wadę, w jakich okolicznościach zauważono wadę itp. oraz określić czy oczekuje się naprawy towaru /wymiany na inny ( o ile to możliwe ), obniżenia ceny czy zwrotu pieniędzy ( tylko wtedy, gdy naprawa lub wymiana jest niemożliwa lub gdy wada znacząco wpływa na użytkowanie danej rzeczy ).

W momencie braku rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni - uznaje się ją jako zasadną.
Jeśli reklamacja zostanie przyjęta, sprzedawca ponosi koszty związane z wysyłką towaru. W przypadku odrzucenia reklamacji - koszty ponosi kupujący. 

Wszelkie zażalenia postaramy się rozpatrzyć polubownie, aby klient był zadowolony. 

Reklamacja czapek DEAR DEER:

Na stronie, jak i na papierowej metce dołączonej do czapki jest opisany sposób prania. Nie odpowiadamy za skurczenie się czy odkształcenie czapki, jeśli jest użytkowana i prana w inny sposób niż ten zalecany. 

Jeśli pompon odpada, bo 'wyciągano' z niego nitki - niestety, ale jest to wina konsumenta. 

Czapki są robione z delikatnych włóczek i należy się z nimi delikatnie obchodzić.

 

Przykładowy wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy:

Ja .....  niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: .................

Nr. zamówienia: ........................

Data zawarcia umowy to ............ , data odbioru przedmiotów .............. .

Imię i nazwisko: ........................

Adres: .....................................

Data: ......................................

Podpis: .................................... ( jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej].

Nr. konta bankowego: ................

 

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy :

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl