Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru / reklamacje

Zgodnie z obowiązującym prawem, kupujący ma 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt należy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać je na nasz adres email lilly_shop@wp.pl  lub wysłać oświadczenie wraz ze zwracanym produktem. Oświadczenie należy przesłać do 14 dni od momentu odebrania paczki.

Mimo, że dołączenie paragonu nie jest obowiązkowe, znacznie ułatwia to dokonanie zwrotu. Jeśli formularz zwrotu był przesłany drogą elektroniczną - proszę dołączyć do odesłanego towaru karteczkę z numerem zamówienia.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument odstępujący od umowy może korzystać z towaru tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.

Nie przyjmuję zwrotów po jakiejkolwiek ingerencji w stan przedmiotu ( np. szycie, przerabienie, pranie, prasowanie, uszkodzenie towaru, zahaczenie, nabyte zapachy, zabrudzenie towaru podczas mierzenia np. pudrem  itp ) lub po upływie czasu na przesłanie oświadczenia. 
 

Nie przyjmujemy zwrotów bielizny.

W przypadku zwrotów czapek DEAR DEER : czapki proszę odsyłać z oryginalną metką, towar nie może mieć śladów używania ani być przesiąknięty zapachem głowy czy różnymi kosmetykami do włosów. 

Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Zwracany jest koszt towaru + koszt wysyłki, jaką kupujący poniósł, aby otrzymać dany towar. Kupujący odsyła towar na swój koszt.

 

Jeśli towar ma jakąś wadę, kupujący może złożyć reklamację. 

W tym celu proszę poinformować sprzedawcę ( emailem lilly_shop@wp.pl lub pisemnie na adres firmy ) , opisać dany problem/wadę, w jakich okolicznościach zauważono wadę itp. oraz określić czy oczekuje się naprawy towaru /wymiany na inny ( o ile to możliwe ), obniżenia ceny czy zwrotu pieniędzy ( tylko wtedy, gdy naprawa lub wymiana jest niemożliwa lub gdy wada znacząco wpływa na użytkowanie danej rzeczy ).

W momencie braku rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni - uznaje się ją jako zasadną.
Jeśli reklamacja zostanie przyjęta, sprzedawca ponosi koszty związane z wysyłką towaru. W przypadku odrzucenia reklamacji - koszty ponosi kupujący. 

Wszelkie zażalenia postaramy się rozpatrzyć polubownie, aby klient był zadowolony. 

Reklamacja czapek DEAR DEER:

Na stronie, jak i na papierowej metce dołączonej do czapki jest opisany sposób prania. Nie odpowiadamy za skurczenie się czy odkształcenie czapki, jeśli jest użytkowana i prana w inny sposób niż ten zalecany. 

Jeśli pompon odpada, bo 'wyciągano' z niego nitki - niestety, ale jest to wina konsumenta. 

Czapki są robione z delikatnych włóczek i należy się z nimi delikatnie obchodzić.

 

Przykładowy wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy:

Ja .....  niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: .................

Nr. zamówienia: ........................

Data zawarcia umowy to ............ , data odbioru przedmiotów .............. .

Imię i nazwisko: ........................

Adres: .....................................

Data: ......................................

Podpis: .................................... ( jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej].

Nr. konta bankowego: ................

 

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy :

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl